Search found 36 matches

by Veganjkdgirl
Tue May 11, 2010 3:34 am
Forum: Bodybuilding/Strength Training
Topic: World's oldest female body builder
Replies: 13
Views: 1677

Re: World's oldest female body builder

WOW!!! She rocks!!!!
by Veganjkdgirl
Wed Aug 19, 2009 9:49 am
Forum: Bodybuilding/Strength Training
Topic: Gym rants
Replies: 147
Views: 9411

Re: Gym rants

We have a group of 16 to 18 yr olds lads who spend all night at the gym mostly standing around talking and comparing abs and pecs......I shit you not they hog the mirrors, standing right in front of the dumbbell racks, holding up their t shirts and poking each other!!!!! WTF???? We also have a girl ...
by Veganjkdgirl
Tue Aug 18, 2009 4:59 am
Forum: Introductions
Topic: Hi from BC, Canada
Replies: 6
Views: 738

Re: Hi from BC, Canada

Hello and welcome....glad to meet you :)
by Veganjkdgirl
Tue Aug 18, 2009 3:45 am
Forum: Before/After Photos & Progress Photos & Videos
Topic: Candy goes from grose to musculous!
Replies: 167
Views: 85105

Re: Candy goes from grose to musculous!

Hi Candy....

I followed Roberts facebook post and I'm so glad I did.....your transformation is amazing......I know many people have already said this but you really are an inspiration!!!! You definitely deserve an award :)

p.s. Happy birthday too :)
by Veganjkdgirl
Thu Aug 06, 2009 9:43 am
Forum: General Discussion
Topic: Vegan Diet - The Best Anti Aging Remedy???
Replies: 33
Views: 3727

Re: Vegan Diet - The Best Anti Aging Remedy???

Generally people place my age as between 25 and 29....The look of shock on their faces when I tell them I'm 36 is brilliant!!! I am convinced it's because of my diet :D especially as my carnivore younger brother looks about 40!!!!
by Veganjkdgirl
Thu Aug 06, 2009 9:25 am
Forum: Introductions
Topic: I'm a veggie kinda guy
Replies: 3
Views: 496

Re: I'm a veggie kinda guy

Hey Brandon....welcome :boxer:
by Veganjkdgirl
Thu Jul 09, 2009 9:56 am
Forum: Online Training Journals & Blogs
Topic: Hello my name is Tom and I am a drug addict.
Replies: 202
Views: 30151

Re: Hello my name is Tom and I am a drug addict.

Wishing you the best and I admire your courage in tackling your addictions and talking about them so openly.......
by Veganjkdgirl
Thu Jul 09, 2009 9:47 am
Forum: General Discussion
Topic: My new motto: Veganism sucks!
Replies: 43
Views: 4391

Re: My new motto: Veganism sucks!

One guy asked me how I get my protein and I said I keep a jar of cum in the fridge. Lol!


LMFAO!!!! :lachmal: Priceless.....thats the best answer I ever heard......seriously that has made my day :lachmal:
by Veganjkdgirl
Fri Jul 03, 2009 11:58 am
Forum: General Discussion
Topic: new tattoo
Replies: 14
Views: 1525

Re: new tattoo

Really cool!!! great position choice too!!!
by Veganjkdgirl
Fri Jul 03, 2009 11:50 am
Forum: General Discussion
Topic: Friends Of Mine Have Asked Me This Question
Replies: 22
Views: 2374

Re: Friends Of Mine Have Asked Me This Question

LMFAO!!!
I actually got asked this question by my weight training partners (all male I should add) just two days ago......I said it doesn't hurt any living creature and its a good source of protein......They offered to donate me their protein!!! :lachmal:
by Veganjkdgirl
Fri Jul 03, 2009 11:18 am
Forum: General Discussion
Topic: Argh!!!! some people!!!!
Replies: 10
Views: 1168

Argh!!!! some people!!!!

Arghhhhhh!!!!! In the past week I have heard some right crap......and it's driving me mad so I thought here would be a good place to rant!!!! 1) My mum has told me that being vegan is a stupid diet and that if everyone became vegan there would be no cows!!!!! :roll: 2) That it's ok to eat veal cos w...
by Veganjkdgirl
Fri Jul 03, 2009 10:47 am
Forum: Introductions
Topic: Vegan
Replies: 31
Views: 2791

Re: Vegan

welcome :boxer:
by Veganjkdgirl
Fri Jul 03, 2009 10:43 am
Forum: Introductions
Topic: New to the board
Replies: 3
Views: 420

Re: New to the board

Hi and welcome :boxer:
by Veganjkdgirl
Fri Jun 19, 2009 11:39 am
Forum: Introductions
Topic: Invasion of the fat body snatchers
Replies: 21
Views: 1680

Re: Invasion of the fat body snatchers

Hi govegan!!!

I gotta say that I agree 100% with marcina.....you do not look 46 at all!!!

I hope you've managed to sort out those night time cravings......If I feel peckish whilst watching the TV I start doing stretches to take my mind off the cravings.....

Good luck :D

Go to advanced search