mrbears road to..........somewhere

Create and maintain your own personal online journal. Log your meals and/or workouts, and monitor your progress. Hold yourself accountable and receive support, suggestions, and be open to feedback.

Moderators: Mini Forklift Ⓥ, C.O., Richard, robert, SyrLinus

Message
Author
User avatar
Mini Forklift Ⓥ
VBB Moderator, Powerlifter & Ultrarunner
Posts: 3900
Age: 39
Joined: Sat Jan 21, 2012 4:13 am
Location: Christchurch, New Zealand.
Contact:

Re: mrbears training log

#421 Postby Mini Forklift Ⓥ » Thu Mar 07, 2013 3:06 am

Morning men, how's the both of you today?
Image

User avatar
mrbear666
Elephant
Posts: 1375
Age: 31
Joined: Sat Nov 10, 2012 11:51 am
Location: wales

Re: mrbears training log

#422 Postby mrbear666 » Thu Mar 07, 2013 12:47 pm

Mini Forklift Ⓥ wrote:Veins everywhere aye, best to not to go into too much detail lol.

How's your week been?


how dare you lower the tone of my journal MF! :lol: weeks been ok thanks, bad weather is back again now grrrrr........... hows is it with you? boiling hot i bet 8)
"iam the strongest one! iam the viking!" - jon pall sigmarsson
“may all of your dreams and ambitions happen, but most important, may all of your enemies die"
www.infowars.com

User avatar
mrbear666
Elephant
Posts: 1375
Age: 31
Joined: Sat Nov 10, 2012 11:51 am
Location: wales

Re: mrbears training log

#423 Postby mrbear666 » Fri Mar 08, 2013 12:48 pm

shoulders and traps

start cardio next week, had a week off from it.
"iam the strongest one! iam the viking!" - jon pall sigmarsson
“may all of your dreams and ambitions happen, but most important, may all of your enemies die"
www.infowars.com

User avatar
Arvid Beck
Manatee
Posts: 207
Joined: Fri Nov 30, 2012 5:22 am
Location: Germany

Re: mrbears training log

#424 Postby Arvid Beck » Fri Mar 08, 2013 2:33 pm

Yeah... had a week off from cardio as well. Or two... maybe three. Can't really remember... xD

User avatar
mrbear666
Elephant
Posts: 1375
Age: 31
Joined: Sat Nov 10, 2012 11:51 am
Location: wales

Re: mrbears training log

#425 Postby mrbear666 » Fri Mar 08, 2013 2:37 pm

haha, im lucky enough to actually like cardio so ive missed it unlike you :lol:
"iam the strongest one! iam the viking!" - jon pall sigmarsson
“may all of your dreams and ambitions happen, but most important, may all of your enemies die"
www.infowars.com

User avatar
Synny667
Elephant
Posts: 1813
Age: 37
Joined: Wed Nov 09, 2011 1:06 pm
Location: Lee's Summit,MO
Contact:

Re: mrbears training log

#426 Postby Synny667 » Fri Mar 08, 2013 3:30 pm

I did my cardio this morning and followed up with yoga :)
I do because I can. I can because I want to. I want to because you said I couldn't.

I don't make excuses... I make results

If it doesn't challenge you, it doesn't change you

User avatar
Mini Forklift Ⓥ
VBB Moderator, Powerlifter & Ultrarunner
Posts: 3900
Age: 39
Joined: Sat Jan 21, 2012 4:13 am
Location: Christchurch, New Zealand.
Contact:

Re: mrbears training log

#427 Postby Mini Forklift Ⓥ » Sat Mar 09, 2013 12:23 am

mrbear666 wrote:How dare you lower the tone of my journal MF! :lol: weeks been ok thanks, bad weather is back again now grrrrr........... hows is it with you? boiling hot i bet 8)

Bahahaha, just livening things up. Yeah my week was good until I got gastroenteritis early Friday morning. Spent Friday throwing up and today I have stupidly bad diarrhoea, no kidding I have been to the toilet 30+ times in the last few hours.

Lost a little over 7lb yesterday, likely to be another couple of pounds today. Feel like all my hard work in the gym has been for nothing at the moment :(
Image

User avatar
Mini Forklift Ⓥ
VBB Moderator, Powerlifter & Ultrarunner
Posts: 3900
Age: 39
Joined: Sat Jan 21, 2012 4:13 am
Location: Christchurch, New Zealand.
Contact:

Re: mrbears training log

#428 Postby Mini Forklift Ⓥ » Sat Mar 09, 2013 12:23 am

Up to anything exciting this weekend?
Image

User avatar
mrbear666
Elephant
Posts: 1375
Age: 31
Joined: Sat Nov 10, 2012 11:51 am
Location: wales

Re: mrbears training log

#429 Postby mrbear666 » Sat Mar 09, 2013 2:49 am

ugh nightmare mate! youll bounce back quick tho! plenty of food and water once your feeling ok and youll be back to your old self, most of the weight youve lost is probably only water.

not much really mate mate just laze around and eat i think 8) weathers awful so hibernate indoors!
"iam the strongest one! iam the viking!" - jon pall sigmarsson
“may all of your dreams and ambitions happen, but most important, may all of your enemies die"
www.infowars.com

User avatar
Original
Rabbit
Posts: 65
Joined: Sat Feb 16, 2013 5:14 pm
Location: UK

Re: mrbears training log

#430 Postby Original » Sat Mar 09, 2013 3:54 pm

You're British, you should be used to that miserable weather :wink:

I've got some good playlist so hopefully it will help me to go out for a run tomorrow morning :D
Every Accomplishment Starts With The Decision To Try.

User avatar
mrbear666
Elephant
Posts: 1375
Age: 31
Joined: Sat Nov 10, 2012 11:51 am
Location: wales

Re: mrbears training log

#431 Postby mrbear666 » Sat Mar 09, 2013 3:57 pm

welsh weather is very hard to get used to, ive been trying for 28 years :lol:

what kinda music do you have on your playlist?
"iam the strongest one! iam the viking!" - jon pall sigmarsson
“may all of your dreams and ambitions happen, but most important, may all of your enemies die"
www.infowars.com

User avatar
Original
Rabbit
Posts: 65
Joined: Sat Feb 16, 2013 5:14 pm
Location: UK

Re: mrbears training log

#432 Postby Original » Sat Mar 09, 2013 4:08 pm

Oh it means I have no hope to get used to it as well, as I've only been trying for 3 years so far :lol:
Every Accomplishment Starts With The Decision To Try.

User avatar
Original
Rabbit
Posts: 65
Joined: Sat Feb 16, 2013 5:14 pm
Location: UK

Re: mrbears training log

#433 Postby Original » Sat Mar 09, 2013 4:12 pm

Normally I have a mix of everything possible, something that keeps me going. Even songs that I would never listen normally... they seem good for running :lol:
But recently I've got the tracks of Bodycombat 54, it's my favorite class at the gym and I feel like a mad person listening to those tracks while going somewhere and imagining all the routine :lol: So I started using these songs for running and it works brilliant :D
Do you run?
Every Accomplishment Starts With The Decision To Try.

User avatar
mrbear666
Elephant
Posts: 1375
Age: 31
Joined: Sat Nov 10, 2012 11:51 am
Location: wales

Re: mrbears training log

#434 Postby mrbear666 » Sun Mar 10, 2013 11:19 am

british weather does take some serious getting used to! :lol:

gotta have some good tunes when your running, fast stuff i used to like when i did run, havent done for a long time now..........sometimes have a quick dash round on the beach with the dog! 8)


btw are left or right in your avatar?
"iam the strongest one! iam the viking!" - jon pall sigmarsson
“may all of your dreams and ambitions happen, but most important, may all of your enemies die"
www.infowars.com

User avatar
Original
Rabbit
Posts: 65
Joined: Sat Feb 16, 2013 5:14 pm
Location: UK

Re: mrbears training log

#435 Postby Original » Sun Mar 10, 2013 12:31 pm

I'm the one on the right, red head.
Lucky you, I wish I lived somewhere near the beach!! Now all I can have is just some Sex on the Beach over ice in the glass :lol:
Every Accomplishment Starts With The Decision To Try.


Return to “Online Training Journals & Blogs”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest