Jump to content

Dutchspeaking people?


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

woon alleen al ruim 2,5 jaar in Spanje.

 

Volgende keer hoop ik meer Nederlanders/ Belgen (Vlamingen) te zien bij de vegansportweek (zie veganfitness.net)

 

Dit jaar waren we met 35-40 man waarvan 3 nederlanders.

 

Volgend jaar zal het of in Oostenrijk of in Italië worden georganiseerd.

 

misschien kunnen we ook een keer afspreken in Spanje / België / Nederland/ ...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hier nog eentje vanuit Nederland!

 

Volgende keer hoop ik meer Nederlanders/ Belgen (Vlamingen) te zien bij de vegansportweek (zie veganfitness.net)

 

Volgend jaar zal het of in Oostenrijk of in Italië worden georganiseerd.

 

misschien kunnen we ook een keer afspreken in Spanje / België / Nederland/ ...

 

Daar had ik nog nooit van gehoord, van die vegansportweek, klinkt leuk. Ga vaak zat op vakantie naar Italië of Oostenrijk, dus dat ga ik zeker in de gaten houden.

 

En als er wat georganiseerd wordt in België/Nederland qua meeting hoor ik het graag!

Link to comment
Share on other sites

Hey, hoi, ook Nederlands. Waarschijnlijk een wat oudere vegan dan de rest ;p Hoe zat zijn jullie het dat wij hier met nepvlees maar kunnen kiezen uit 3 of 4 soorten? in Amerika hebben ze 12 grote bedrijven die niks anders doen dan alle soorten vlees en vis namaken "veganstyle", pas sinds ik veganist ben ipv vegetariër ben ik er echt achter gekomen hoe ver Nederland achter loopt op de rest van de westerlingen. Zoals je begrijpt ga ik vaak op een zeepkist staan om als een roepende in de woestijn mezelf moe te maken zonder ooit iemand luistert :S Ik doe iets fout denk ik, maar mijn mond dichthouden kan ik niet meer. Btw, iemand op Youtube: Gary Yourofsky "the best speech ever" al gezien? Voor mij de reden om zelf ook maar eens mijn mond open te doen. In ieder geval, leuk om ff in het Nederlands een paar dingen uit mijn systeem te typen. Hoop dat het niet te veel was, maar als ik het zo terugbekijk denk ik van wel, lol. Doei!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

hai guys! ^_^ .. im dutch too =D

 

ik zou graag iemand op skype ofzo willen hebben als dat kan of mag ofzo :3 want heb best wel problemen met voedingsinfo enzo af en toe.. heb het daar ook al over in m'n journal ding hier; viewtopic.php?f=24&t=28665 .. ik post daar maar gewoon alle dingetjes die ik denk dat ze handig zijn voor anderen om te weten zodat ik hopelijk beetje hulp kan krijgne.

 

ik ben een nervous typetje en weet nooit precies wat alles inhoud en waar ik precies mee bezig ben xD ben altijd bang dat ik alles fout aan het doen ben! en zo raak ik ook heel vaak in de war.. dus het zou best handig zijn als ik iemand had die me af en toe wat tips enzo kan geven vooral voor voedsel enzo want die engelse namen heb ik al vaak geprobeerd te vinden maar meestal kom ik er niet echt ver mee

 

heb trouwens de video van Gary Yourofsky gezien, heb em ook op m'n computer staan, met dutch subs, in case i ever wanna show someone ^^'' .. maar die kijk ik liever geen tweede keer =/ .. vind het echt vreselijk om dat ene bepaalde stuk in de video te zien T_T je snapt wel welk stuk ik bedoel als je em gezien hebt. Als veganist hoef je dat eigenlijk niet echt te zien, we weten al hoe het in elkaar zit.. hoef je jezelf niet te martelen door dat te kijken, daar schieten we niks mee op volgens mij :3..

 

maargoed, ik praat weer te veel =P not even sure if it's allowed to talk in another language on the forums! .. but since everyone was doing it, i figured why not ^^'' ..

 

peace&love!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 11 months later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...